114
Comments (16)
sorted by:
16
Sunsetmal 16 points ago +16 / -0

Don't you do it. Don't you give me hope. I've always wanted a shitty Klobb

6
BigPedeEnergy 6 points ago +6 / -0

I want a ruger mk2... Yes, a .22lr open bolt knock-off nambu gets me hard as a fucking rock

3
Geralt_of_Rivia1 3 points ago +4 / -1

I want one of those 40mm bofors anti aircraft guns. Full auto 40Ă—365mmR

But we do need to make bigger clips for it. 4 rounds is hardly enough, we need to make it 10-30

2
BigPedeEnergy 2 points ago +2 / -0

Idk man... What's gonna take one of those shots and, stay in the air?

5
Geralt_of_Rivia1 5 points ago +6 / -1

It is a home defense rifle.

1
BigPedeEnergy 1 point ago +1 / -0

Good luck with that

5
MrCanoeHead 5 points ago +5 / -0

If someone on NY Island had them decade ago then maybe the twin towers would still be standing. Too soon?

2
BigPedeEnergy 2 points ago +2 / -0

A fair point... As long as you are liable for the aftermath I'm fine with you owning one.

Any shot taken in an area like NYC is gonna kill multiple people if it lands. Then, theres the wreckage too...

9
45_NAARP 9 points ago +9 / -0

Skorpions? I fucking like it. Give me some of that combloc .32 acp

3
redcell5 3 points ago +3 / -0

Perfect for hood rat shit.

5
BigPedeEnergy 5 points ago +5 / -0

What anime is this btw?

4
Mistercheif 4 points ago +4 / -0

Sabegebu. It's just as ridiculous as this screenshot makes it look.

2
BigPedeEnergy 2 points ago +2 / -0

Awesome that's exactly what I wanted to hear!

2
PM_Me_Ur_Weird_Bendy 2 points ago +2 / -0

Mandatory gun handouts wen?

1
adobegpu105 1 point ago +1 / -0

these scotus judges are what trump is doing. they are going to enforce the constitution

-1
cringenormie -1 points ago +2 / -3

https://www.reddit.com/r/therightcantmeme/

Raid this site by posting genuinely based memes