3
HecklerAndCock 3 points ago +3 / -0

lon horiuchi

Now I know that piece of shit's name.

Good thing Silencer Co. is now willfully aiding the HRT teams.

1
HecklerAndCock 1 point ago +1 / -0

Bruh, I don't have a lot of faith in what's left of NATO and Western might, but one thing they are really good at is giving serious military hardware to civies and amateurs and standing back and watching the fireworks.

5
HecklerAndCock 5 points ago +5 / -0

Dude, for real. My buddy's got a Scorp and I have a CZ-75 that I love dearly, so I want to like the Scorp, but I can't get past the trigger.

2
HecklerAndCock 2 points ago +2 / -0

And he shot it at vehicles if I'm not mistaken.

4
HecklerAndCock 4 points ago +4 / -0

Man, my eyes locked right in there too. Excessive gayness.

2
HecklerAndCock 2 points ago +2 / -0

Oh man. I love Sig Legion triggers so much. I'd love to pick up one some day. I saw a guy with 22 22s on reddit so I'm trying to get to 9 9mm. Seems reasonable enough for a gun autist goal.

2
HecklerAndCock 2 points ago +2 / -0

Should have gotten a 7.5 just because it would be cool.

Yeah this is what I'm thinking. I used to have a 12.5 and I didn't like it much at all. Just felt like a slightly shorter carbine I couldn't legally put a stock on.

Pretty sure 556 out of 7.5 inch barrel is still gonna vibe check a lot harder than 9mm.

2
HecklerAndCock 2 points ago +2 / -0

Hey Uncle Scruff. I want to build an AR pistol again but I can't decide if I should go with a 7 inch fireball maker or a 10.5. Please bless me with your sage advice.

1
HecklerAndCock 1 point ago +1 / -0

That shit is even thicker than a crescent! I'd have to grind even more. But now I kinda wanna do it....

3
HecklerAndCock 3 points ago +3 / -0

I think thats about where I'm at. This was the first upper I built 100% a few years ago and I think I was a little too green around the gills. Pretty sure I fixed it up nice. Just need to take it for a spin at the range.

9
HecklerAndCock 9 points ago +9 / -0

I highly recommend chinesium harbor freight tools for all yer smithin needs.

5
HecklerAndCock 5 points ago +5 / -0

"I told you to clean your room, bucko."

2
HecklerAndCock 2 points ago +2 / -0

I was looking for a decent amount of time but couldn't find it. You're the real MVP.

Edit: That second drop, tho

5
HecklerAndCock 5 points ago +5 / -0

They may confiscate unscathed from the first poor bastard on the street, but I can't imagine the rest of the neighborhood getting down with losing their god-given and constitutionally-protected rights.

3
HecklerAndCock 3 points ago +3 / -0

Oh I totally agree they are dangerous and tough. He hunts them like deer. He's got a feed and a blind. I doubt he could one tap them running around chasing and running from them like this video.

2
HecklerAndCock 2 points ago +2 / -0

I'd prefer a little more humane kill, but at least they're dead relatively quick. I'm down here in FL and my boss one taps hogs with 556 and 308 all the time. They usually don't know what hit them and they usually don't have to fight a dog before he turns out the lights.

13
HecklerAndCock 13 points ago +14 / -1

Bro, we know Biden sucks, here. Save it for TD. We wanna see guns, tits, and toes.

12
HecklerAndCock 12 points ago +12 / -0

Fuck 3d printers. All my homies make our guns out of melted crayons.

view more: Next ›